HirdetésPPC reklám

Mi CTR "Yandex. Direct"? Index CTR CTR

Azt mondják, hogy a reklám - ez egy nagyon jövedelmező üzlet. Azonban sok kezdő vitatkozni. Hirdetési költségvetés olvadnak a szemünk előtt, nekimegy egy furcsa alak: CTR. Kiderült, hogy a legfontosabb tényező szerepel a számítási algoritmus a CPC. Próbáljuk megérteni, mi a CTR „Yandex. Direkt”, és hogyan kell barátkozni vele. A kérdés, a szakértők szerint, a globális. Megértése ez a tényező menteni egy csomó pénzt egy hirdetési kampányt és több pénzt.

Néhány szó a "Yandex. Direkt"

Internet - a legnépszerűbb platform reklámozni a terméket vagy szolgáltatást. Ez foglalkoztat a különböző cégek, akiknek a tevékenysége csak a szervezet közötti kölcsönhatás azoknak, akik szeretnének tájékozódni, és a webmesterek, hogy az emberek, akik a saját honlapján hirdetéseket.

A legnagyobb lehetőséget ebben a szakmában a keresőkben. Ezek a vállalkozások, amelyek létrehozását speciális szoftverek. Ön folyamatosan velük szemben, ha keres információt.

„Yandex. Direct” az egyik legnépszerűbb hirdetési cégek az orosz nyelvű interneten. Ez alapján szervezett a vállalat, amely létrehozta a névadó kereső. „Yandex. Direct” a hirdetők és a weboldal tulajdonosok (webmesterek). Először pénzt költeni valamire, hogy jelentkezzenek, az utóbbi kap egy kis részük biztosító saját telek.

Servis, való kötődésük egymáshoz, persze, szabályozza a folyamatot. Meg kell folyamatosan fenntartani az egyensúlyt a hirdetést, és kattintson rá. Ellenkező esetben, akkor megy, és a hirdetők és a webmesterek. És a látogatók úgy érzik, hogy az ő szolgáltatások nem minőségi elég, és menj a másik kereső. Internet - egy rendkívül versenyképes területen. Most, hogy megértsék, mi a téma megvitatására nyilvánítják, akkor megy a szíve az ügyet. Szóval, mi van a CTR "Yandex. Direct"?

szabályok

Meg kell érteni, hogy az emberek részt vesznek a reklám, egy csomó. Ők ugyanazt a legfontosabb mondatok, ezért versenyeznek egymással. És a bíró jár "Yandex. Direct". Oktatás, által szervezett cég, ad némi információt, de nem elég.

A cél a „Yandex” - kereső eszközök. Ez megteremti szabályokat, amelyek lehetővé teszik, hogy minden hirdető számára, amennyire csak lehetséges. Például, az ár egy klikk „Yandex. Direct” eltérhet hasonló hirdetéseket. „Bíró” nem nézi, hogy mennyit hajlandó fizetni, és felülvizsgálja a fogyasztó számára. Ez sokkal fontosabb, hogy az emberek átkelés a hirdetést.

Ha megérted ezt a pontot, majd kitaláljuk, mi a CTR a „Yandex. Direkt”, és hogyan befolyásolja a költségvetést, akkor könnyebb lesz. Ismét a cég nem számít, hogy mennyi pénzt hajlandó adni neki, ha a hirdetések létrehozása csúnya vagy nem a közérdeket. Arra törekszik, hogy megkapjuk az egyes egy kicsit, abban az értelemben, tevékenységét.

Mi CTR "Yandex. Direkt"

A műszaki támogatás leírt ez a koncepció igen kedvező. CTR (átkattintási arány) indikátora CTR banner vagy hirdetés. A számítási képlet magában foglalja két mutató: a konverziók számát és a megjelenítést. CTR - ez magán közöttük. Azaz, hogy ez, meg kell kattintások osztva megjelenítést. Azonban nem minden ilyen egyszerű.

Először is, „Yandex” nem azonnal úgy ez a szám. Amikor eldönti, hogy mely hirdetések fókuszál először a becsült CTR. És a „Yandex” megkapja az adatokat - senki sem érti igazán. Ugyanez tech support kifejtette, hogy összpontosít átlagos teljesítménye hasonló reklámkampányok, figyelembe véve a karma az oldal (ha létezik).

Valódi CTR kezd tekinthető csak egy bizonyos számú megjelenítést. Például, hogy kellett volna 2016-ban, hogy legalább 400. A költség per click a „Yandex. Direkt” attól függ, ez a mutató. Minél kisebb, annál drágább lesz a hirdetés.

hirdetési egységek válogató logika

Nézzünk egy példát, amely bemutatja, hogy a CTR arány - CTR. Te és én két hirdetőnek. Az egyik hajlandó fizetni a 20 rubelt. minden ügyfél akció, a második sajnálom ezeket a forrásokat. Azt mondta, az ára 10 p.

Az kampányokat egy darabig. Ennek eredményeként a „Yandex” látta az első száz megjelenítést kapott 5 kattintással. Ő CTR - 5%. A második hirdető töltötte kampány sokkal jobb. Ő az azonos száz megjelenítést kapott CTR - 15%. Bravó!

És, hogy ugyanabban az időben szerzett Yandex? Az első: 20X5 = 100R. A második: 10x15 = 150R. Ki ez nyereséges? Egyértelmű, hogy bárki, mert a hirdetések megjelennek az azonos idő alatt. De egy sokkal gazdaságosabb, de szorgalmas hirdető, „Yandex” többet kap. Tehát, fej becsapni maguk sem, hogy ez a munkamániás prioritást. És a bónusz - alacsonyabb költség per click.

Ez csak az CTR költségvetést?

A hirdetők folyamatosan próbál alkalmazkodni a „Yandex. Direct”. Oktatási azok számára, akik saját vállalkozás indítására javul. Eredmény elérése érdekében, és ne égesse, akkor érdekelt az új termékek, tanulni mások tapasztalataiból. Például néhány évvel ezelőtt világossá vált, hogy a „Yandex” reagált az egész kampányt, és nem külön banner. Elemzi, hogyan aprólékosan szakértő összegyűjtött kulcsszavak, mivel ezeket használják hirdetések létrehozása során.

Ezen kívül „Yandex” információt gyűjt a domain nevet. Ha ez kedvezőtlen, beszélünk a „karma oldalon." Ez hatással van a keresési találatok között, ezért emeli az árat egy kattintással. Ismerje meg közelebbről, hogy van-e valami negatív a webhelyén, akkor csak kísérleti úton. Létre kell hozni a két azonos hirdetéseket, ami egy másik címet. Az ár, a tervezett szolgáltatás látni fogja, hogy mi volt jobb hozzáállás.

Hogyan lehet növelni a CTR?

Szakemberek sok véleményt ebben a kérdésben. Legtöbbjük hajlamos azt gondolni, hogy meg kell dolgozni a hirdetésen keresztül. Kezdeni gyűjteni az összes lehetséges nyomokat. Ezek minősége „Yandex” elemezni kell mikor kell ellenőriznie a kampányt. Minél jobb a kulcsszavak, annál alacsonyabb az ár. Ez a szakértők azt találták a gyakorlatban.

A második helyen a CTR javítása veszi maga a hirdetés. A legfontosabb feltételek, hogy a cím és a szöveg. Meg kell idézett, amikor létrehoz egy kampányt. „Yandex” megérti ezt a jelet, mint a vágy, hogy reklámozzák a pontos előfordulása a szót. Ez kiküszöböli az extra, nem célzott megjelenítést. Ezért nem csökkenti a CTR.

Állj szavak

Van egy szolgáltatás funkció, amely lehetővé teszi, hogy nem jeleníti meg a hirdetéseket bizonyos lekérdezések. Ezek az úgynevezett „megáll szó”. Például a hirdetni kívánt réteget. Természetesen minden kérés ezt a szót kell számítani, és elfogadja. Ha megvan a kulcsszó kifejezéseket, olvassa el figyelmesen. Ott biztos, hogy a „hering alatt bunda”, és még sok más. Az ilyen kérelmeket, ha nem tiltott, csökkenteni fogják a pontszámot, udorozhat egész kampányt. Azaz, amikor létrehoztuk a reklám legfontosabb, hogy dolgozzanak ki a legfontosabb mondatok.

közönségét

Szintén egy fontos pont. „Yandex” összpontosított a legfontosabb mondatok. Azonban nem mindenki, aki ír kérelmek a pénz vagy a kapacitás vásárolnak vagy szolgáltatásokat. Ez a közönség egy része le kell vágni. A hely ott életkor, a földrajzi elhelyezkedés. Nem kell az embereket a Magadan nézte egy hirdetést az eladás a virágok Jalta? Ők nem költenek egy fillért őket az a lehetőség, hogy ezek az emberek nem rendelkeznek. Mert ez így ismét közelről szemügyre, akiket az Ön által kínált szolgáltatásokat. Készíts egy portré, egy lehetséges vevő, és irányított. Akkor „Yandex” kapsz egy nagy CTR, de maga a kampány - komoly jövedelmet. Sok szerencsét!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 hu.delachieve.com. Theme powered by WordPress.